تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از ساعت‌های هوشمند در آلمان ممنوع شد

ممنوعیت استفاده از ساعت هوشمند برای کودکان آلمانیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان شبکه فدرال آلمان طی دستورالعملی،  استفاده از ساعت‌های هوشمند را برای کودکان ممنوع کرد. این سازمان در بیانیه‌ای که برای والدین صادر کرده دستور داده است خانواده‌هایی که ساعت هوشمند برای فرزندان خود خریداری کرده اند آن را سریعا نابود کنند.

این اطلاعیه تند و محکم در برابر پاسخ به افزایش نگرانی ها درباره نفوذ به حریم خصوصی افراد از طریقه وسایل هوشمند منتشر شده است.

 رئیس سازمان شبکه فدرال آلمان در این رابطه می گوید: خانواده ها از طریق یک نرم افزار از ساعت های هوشمند کودکان برای شنیدن صداهای محیط اطراف فرزندان خود بهره می کنند، که این اقدام ممنوع و غیر قانونی است.

او در ادامه با اشاره به هشدار سازمان به معلم های دانش آموزان در رابطه با استفاده از این ساعت ها گفته است: سازمان شبکه فدرال به دلیل استفاده والدین از ساعت های هوشمند کودکان برای گوش دادن به صحبت های معلم ها در داخل کلاس، به معلم ها هشدار داده است.

 در سالهای اخیر نگرانی‌هایی از این قبیل با افزایش عجیبی همراه بوده است؛ چرا که گجت های پوشیدنی مخصوص کودکان هر روز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. از سوی دیگر اقدامات والدین در رابطه با شنود از طریق این دستگاهها نیز افزایش پیدا کرده است.

 انتهای پیام/

ممنوعیت استفاده از ساعت هوشمند برای کودکان آلمانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از ساعت‌های هوشمند در آلمان ممنوع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..