تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«الیور توئیست» اول آذر ماه روی صحنه می رود

نمایش موزیکال« الیور توئیست» با کارگردانی حسین پارسایی در تالار وحدت به صحنه می رود.

به گزارش شما نیوز ،نمایش موزیکال« الیور توئیست» با کارگردانی حسین پارسایی و همراهی بردیا کیارس به عنوان رهبر ارکستر به نقطه آغاز خود نزدیک می شود. اول آذرماه نخستین روز اجرای این موزیکال بر صحنه تالار وحدت است.

بازیگران بسیاری در سنین مختلف در این نمایش ایفای نقش دارند که در کنار چهره های نام آشنای تئاتر و سینمای ایران همچون آتیلا پسیانی، نوید محمد زاده، هوتن شکیبا، سعید چنگیزیان، مهناز افشار، داریوش موفق امیرکاوه آهنین جان و... چند بازیگر نوجوان نقش های متفاوتی خواهند داشت.

محمد شاکری در نقش داجر ناقلا و همچنین ایلیا نصراللهی وآرمان مرادی بازیگر مشترک نقش الیور توئیست در این نمایش حضور قابل توجهی خواهند داشت.

طراحی چهره پردازی این نمایش را سارا اسکندری به عهده دارد که بیش از ۹۰ نفر شخصیت اصلی و فرعی این نمایش تحت نظارت اسکندری و همکارانش چهره پردازی می شوند. همچنین شیما میرحمیدی طراح بیش از ۶۵۰ قطعه لباس و آکسسوار نمایش موزیکال الیور توئیست است.

علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط به نشانی اینترنتی www.iranconcert.com و www.irannamayesh.com مراجعه کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««الیور توئیست» اول آذر ماه روی صحنه می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..