تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفتار زننده دو مربی مهد کودک با کودکان+ فیلم

رفتار زننده دو مربی مهد کودک با خردسالان+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو مربی زن چینی رفتار های ناپسندی با بچه های یک مهد کودک داشتند که سرانجام دوربین مداربسته نصب شده در محیط دست آنها را برای والدین کودکان رو کرد.

یکی از آنها با دستانش موهای دختر خردسال را کشید و او را چنان هل داد که تعادلش را از دست داد و سرش با لبه میز برخورد کرد، دیگری پسر بچه ای را مجبور کرد تا غذای داغ را بخورد چون مربی حوصله و صبر برای خنک شدن غذا نداشت.

همچنین در ادامه این فیلم ضبط شده کتک خوردن یک کودک دیگر را توسط مربی می بینیم و عجیب تر از آن خوراندن قرص خواب به کودکان که این مورد واقعا جای تامل دارد.

گفتنی است؛ این اتفاقات در یکی از مهد کودک های شانگهای رخ داده و مدیر مهد هر دو مربی خاطی را اخراج کرده است.

انتهای پیام/

اقدامات بی شرمانه دو مربی با بچه ها در یک مهدکودک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفتار زننده دو مربی مهد کودک با کودکان+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..