تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای اسبی که به زندان رفت چه بود؟ +فیلم

ماجراس اسبی که توسط پلیس به زندان فرستاده شده چیست؟ +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صاحب یک اسب در برزیل که اسبش را گم کرده بود هنگامی که متوجه شد اسبش از کجا سر در آورده بسیار متعجب شد. این شخص مطلع شد که پلیس برزیل برای اینکه اسب او به یک ماشین لگد زده و خسارت به آن وارد کرده است، اسب را در زندان حبس کرده است.

صاحب اسب در مقابل این اقدام پلیس به شدت واکنش نشان داد و خواستار آزادی اسبش شد چرا که بر این باور است به زندان انداختن اسب کاری فوق العاده غیر منطقی و دور از عقل است.

مردمی که از این موضوع با خبر شدند نیز به همراهی با صاحب اسب به این ماجرا معترض شدند اما هنوز پلیس اقدامی در این رابطه انجام نداده و همه چیز منوط به رضایت صاحب خودروی خسارت دیده است.

انتهای پیام/

اسبی که برای خسارت زدن به یک خودرو زندانی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای اسبی که به زندان رفت چه بود؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..