تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیم‌کارت‌هایی میلیاردی به ارزش چند واحد آپارتمان+ تصاویر و قیمت‌ها

سیم کارتهایی به ارزش یک خانه در تهران+ تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها وقتی به بازار فروش سیم کارت های رند سری بزنید با قیمت های عجیب و غریب روبرو خواهید شد که در بعضی موارد قیمت یکی از آنها، ارزشی برابر با 2 واحد آپارتمان در تهران دارد.

طبق تعرفه همراه اول قیمت سیمکارت دائمی تهران (912)  با پیش شماره 00 در حدود 160تومان می باشد؛ البته گویا به خاطر توزیع محدود، قیمت این سیمکارتها در بازار بیش از 400 هزار تومان خرید و فروش می شود. همچنین سیمکارت های دائمی در تهران با پیش شماره 0910 در حدود 130 هزار تومان به فروش می رسد.

طبق اظهار نظر یکی از فعالان صنفی موبایل، قیمت سیمکارت‌های با پیش شماره 912 و کد دو، بالای  1/700/000 تومان، کد سه بالای 1/200/000تومان، کد چهار بالای 800/000تومان، کد پنج بالای 700/000 تومان، کد شش بالای 600/000 تومان، کد هفت بالای 500/000 تومان و خطوط هشت و نه به ترتیب 350/000 و 300/000 تومان می باشد.

این نکته نیز قابل ذکر است که قیمت سیم کارت های 912 با کد 114 بالای 5/600/000 تومان و کد 115 بالای 5/400/000 تومان می باشد. به گفته یک فعال صنفی برخی از  شماره رند بالای یک میلیارد تومان نیز به فروش می رسد.

 با همه این تفاسیر تقریبا قیمت انواع سیمکارتهای دائمی در تهران مشخص شده است؛ اما وقتی برای خرید سیمکارت اقدام می کنید و با شماره‌های رند، کد یک و کد دو روبه‌رو می شوید قیمت‌ها کاملا تغییر می کند.

وقتی به چند سایت  معتبر فروش سیمکارت رجوع کردیم با قیمت های نجومی و عجیب روبرو شدیم؛ سیمکارت 912 با پیش شماره 113 و رند آیینه ای در حدود 450میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

وقتی برای خرید یک سیم کارت رند که با مبلغ نامشخص و بر اساس بالاترین پیشنهاد برای فروش گذاشته شده بود،  تماس برقرار کردیم, فروشنده از فروش سیمکارت به قیمت 860میلیون تومان خبر داد؛ اگر هر متر از یک خانه در مناطق متوسط تهران را  4میلیون تومان فرض کنیم، با این مبلغ می توان 3 خانه 60 متری تهیه کرد.

 قیمت‌ سیمکارت های رند و کد یک در تهران که قیمت های نجومی دارند را در ادامه می بینید:

 سیم کارتهایی به ارزش یک خانه در تهران+ تصاویر

سیم کارتهایی به ارزش یک خانه در تهران+ تصاویر

سیم کارتهایی به ارزش یک خانه در تهران+ تصاویر

سیم کارتهایی به ارزش یک خانه در تهران+ تصاویر

سیم کارتهایی به ارزش یک خانه در تهران+ تصاویر

 همانطور که مشاهده کردید، این تصاویر مربوط به سیم کارت های میلیونی و بعضا میلیاردی بود. اگر دهه هفتاد و شروع عرضه سیمکارت را به یاد داشته باشید برای خرید یک سیمکارت نیاز به تایید هویت و ثبت نام بود که اول باید در صف های طولانی و قرعه کشی ها قرار می گرفتید؛ هر چند باوجود آن همه سختی، با قیمت های یکسانی روبرو بودیم و شرکت مخابرات سیمکارت های رند و غیر رند را به شکل منظم و به ترتیب شماره فیش واگذار می کرد.

با گذشت زمان، بازار سیاه شماره رند آغاز و سرآغازی شد برای  داستان قیمت های میلیونی و میلیاردی سیمکارتها.  کسانی که توانسته بودند خطوط رند را به دست آورند در بازار سیاه برای شماره های رند خود مبالغ گزافی گذاشتند و اقدام به فروش کردند.

هرچند مخابرات در سال 93 برای جلوگیری از ادامه روند بازار سیاه، برای فروش شماره های رند خود مزایده برگزار کرد، همچنان قیمت این شماره‌ها در بازار سیاه سر به فلک می‌کشد.

گزارش از سعید پیرزاده

انتهای پیام/

قیمت نجومی سیم‌کارت‌های رند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیم‌کارت‌هایی میلیاردی به ارزش چند واحد آپارتمان+ تصاویر و قیمت‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..