تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری دو سارق خودرو در محدوده شهرک نفت

رئیس کلانتری ۱۸۱ عوارضی از دستگیری دو سارق خودرو در محدوده شهرک نفت پس از یک تعقیب و گریز نفس گیر نیم ساعته خبر داد.

به گزارش شما نیوز ، سرهنگ صیدمراد پیروندی رئیس کلانتری ۱۸۱ عوارضی اظهار کرد: با شکایت یکی از شهروندان ساکن محدوده شهرک نفت در خصوص سرقت خودروی سواری اش، تیمی از ماموران گشت انتظامی این کلانتری برای بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخصات خودروی مسروقه به دست آمد و در اختیار واحدهای گشت انتظامی قرار گرفت تا اینکه ماموران یکی از گشت های انتظامی مستقر در محدوده شهرک نفت، این خودرو را با دو سرنشین مشاهده و به راننده دستور توقف دادند، اما وی علیرغم دستور پلیس بر سرعت خود افزوده و سعی کرد با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک از میان خودروهای سواری دیگر راه خود را باز کرده و فرار کند.

رئیس کلانتری ۱۸۱ عوارضی بیان کرد: این اقدام به تعقیب متهمان انجامید و پس از نیم ساعت تعقیب و گریز نفس گیر پلیس در خیابان ها و بزرگراه های این محدوده در نهایت در یک محله خلوت ماموران با شلیک به لاستیک خودرو، آن را متوقف و سرنشینان خودرو را که سعی داشتند با پای پیاده فرار کنند، دستگیر کردند.

سرهنگ پیروندی تصریح کرد: متهمان به همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی های به عمل آمده به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف و متعاقبا با شکایت مالباخته که در کلانتری حاضر شده بود، به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

وی در پایان ضمن توصیه به شهروندان گفت: در صورتی که مجبور به توقف و ترک خودروی خود در خیابان هستید، سعی کنید به طور کامل از تجهیزات ایمنی نظیر قفل فرمان و پدال مناسب استفاده کرده و با قرار دادن اموال با ارزش در خودرو جدا، خودداری کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری دو سارق خودرو در محدوده شهرک نفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..