تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار کارگاه تولید غیرمجاز مواد محترقه

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از انفجار کارگاه تولید غیرمجاز مواد محترقه در شهرستان پاکدشت خبر داد.  

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از انفجار کارگاه تولید غیرمجاز مواد محترقه در شهرستان پاکدشت خبر داد. 

به گزارش شما نیوز ، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران اظهار کرد: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد انفجار در حوالی منطقه فرون آباد پاکدشت، بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی اولیه مشخص کردند که این کارگاه با کاربری شمع سازی اقدام به تولید غیرمجاز مواد محترقه می کند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره اینکه سهل انگاری یکی از کارگران علت انفجار این کارگاه بود، تصریح کرد: در این انفجار که موجب تخریب این کارگاه شد، 6 نفر دچار سوختگی شدید شدند که بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

سردار ناظری خاطر نشان کرد: بیش از 36 هزار عدد مواد محترقه از نوع کپسولی کشف و چهار نفر عوامل اصلی این حادثه شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در پایان با توصيه به شهروندان در خصوص عدم نگهداری مواد محترقه در منزل، کارگاه و غیره گفت: شهروندان در نظر داشته باشند که نگهداری از مواد محترقه، هیچ امنیتی ندارد و امکان بروز حادثه در هر لحظه وجود دارد و هرگونه فعالیت افراد سودجو را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار کارگاه تولید غیرمجاز مواد محترقه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..