تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چادر زدن دو سارق برای دریافت کمک به زلزله زدگان!

رئیس پلیس اطلاعات ایلام گفت: روز گذشته افرادی که با برپا کردن چادر اقدام به جمع آوری غیر قانونی و تصرف به نفع خود فعالیت می‌کردند، از سوی پلیس دستگیر شدند.

رئیس پلیس اطلاعات ایلام گفت: روز گذشته افرادی که با برپا کردن چادر اقدام به جمع آوری غیر قانونی و تصرف به نفع خود فعالیت می‌کردند، از سوی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش شما نیوز ، رئیس پلیس اطلاعات ایلام گفت: روز گذشته افرادی که با برپا کردن چادر اقدام به جمع آوری غیر قانونی و تصرف به نفع خود فعالیت می‌کردند، از سوی پلیس دستگیر شدند.

 سرهنگ امیر همتی اظهار داشت: با اطلاع پلیس مبنی بر اینکه افرادی با برپا نمودن چادر در میدان انقلاب شهر ایلام به صورت غیرقانونی اقدام به جمع آوری کمک های مردمی برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه می کنند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های پلیس مشخص کرد این افراد به صورت غیرقانونی کمک های مردمی را جمع و سپس در انباری در روستای مجاور به نفع خود مصادره می‌کردند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در پایان با بیان اینکه اموال توقیف شده به نماینده هلال احمر استان تحویل شد، گفت: در این راستا ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چادر زدن دو سارق برای دریافت کمک به زلزله زدگان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..