تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردی جای پارک اتومبیلش را به مدت ۲۰ سال فراموش کرده بود

خودرویی که در گاراژی در فرانکفورت آلمان به مدت بیست سال پارک و فراموش شده بود توسط پلیس شناسایی و به صاحبش بازگردانده شد.

به گزارش شما نیوز ،خودرویی که در گاراژی در فرانکفورت آلمان به مدت بیست سال پارک و فراموش شده بود توسط پلیس شناسایی و به صاحبش بازگردانده شد.

 صاحب این خودرو در سال 1997 میلادی جای پارک خودرویش را فراموش کرده و به پلیس اطلاع داده بود که خودرویش گم شده است.

بر اساس این گزارش، صاحب این خودرو به گفته پلیس فرانکفورت زمانی شناسایی شد که بلدوزرها به سراغ گاراژ قدیمی رفتند تا تخریبش کنند اما وجود این خودرو مانع کار بود.

شرکتی که مسئول تخریب ساختمان گاراژ بود باید صاحب خودرو را پیدا می‌کرد.

پلیس با رجوع به بایگانی دریافت که 20 سال پیش صاحب خودرو اطلاع داده که خودرویش گم شده است، اما در واقع خودرو نه گم شده و نه دزدیده شده بود.

صاحب خودرو جای پارک را فراموش کرده بود.

صاحب این خودرو اگرچه پس از سالها آن را پیدا کرد اما آن را نگه نداشت چرا که ظاهراً به دلیل فرسودگی دیگر قابل استفاده نبوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردی جای پارک اتومبیلش را به مدت ۲۰ سال فراموش کرده بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..