تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریمه ۲۳ هزار پوندی با ۱۳ ماه ممنوعیت از رانندگی برای ثروتمندترین زن نروژ

دومین زن جوان میلیاردر جهان و ثروتمندترین زن نروژ، به دلیل رانندگی در حین مستی ۲۳هزار پوند جریمه شد.

به گزارش شما نیوز ، کاترینا اندرسن، دومین زن جوان میلیاردر جهان و ثروتمندترین زن نروژ توسط پلیس این کشور به دلیل رانندگی حین مستی با جریمه 23 هزار پوندی مواجه شد.

طبق این گزارش، جریمه  رانندگی در نروژ بر اساس میزان درآمد فرد خاطی محاسبه می‌شود و دادگاه شهر اسلو می‌توانست بر اساس میزان دارایی‌های «کاترینا» او را  40 میلیون کرون (پوند 3.7 میلیون) جریمه کند.

اما به این دلیل که وی در حال حاضر درآمد ثابتی ندارد و سرمایه‌ او به صورت سهام سرمایه گذاری شده است میزان جریمه او کمتر برآورد شد.

با این حال دادگاه جریمه‌ او را بر اساس تخمینی که از میزان ثروت کاترینا زده شد وضع کرد.

دادگاه همچنین «آندرسن» را به مدت 13 ماه از رانندگی منع کرد.

پدر «آندرسن» در سال 2007، 42 درصد از سهام خود را در شرکت سرمایه گذاری متعلق به خانواده به نام دخترش کرد و به این ترتیب «کاترینا» دومین زن جوان میلیاردر جهان نام گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریمه ۲۳ هزار پوندی با ۱۳ ماه ممنوعیت از رانندگی برای ثروتمندترین زن نروژ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..