تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام آمادگی کشورهای جهان برای ارسال کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه

ایران به دلیل کمک‌های مردمی نیازی به استمداد بین المللی برای دریافت کمک نداشت، ولی با این وجود نخستین محموله کمک‌های بشردوستانه از کشور پاکستان به ایران ارسال شد.

به گزارش شما نیوز ، سعید متانی درباره جزئیات ارسال کمک‌های خارجی برای زلزله زدگان کرمانشاه اظهار داشت: ایران در این حادثه به دلیل کمک‌های بسیار مردمی و همچنین توانمندی و پُر بودن انبارهای امدادی نیازی به استمداد بین المللی برای دریافت کمک نداشت، ولی با این وجود نخستین محموله کمک‌های بشردوستانه از کشور پاکستان به ایران ارسال شد.

وی با اشاره به ارسال 160 چادر، 1000 پتو، 200 روکش چادر و 200 زیر انداز از سوی پاکستان عنوان کرد: این کمک‌ها نیز به دلیل همکاری ایران با پاکستان و کمک‌های کشورمان در سیل بزرگ این کشور در سال 2005 و 2010 بوده است.

معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات با بیان اینکه قبل از کمک پاکستان در رزوهای قبل نیز سازمان بهداشت جهانی نیز از طریق وزارت بهداشت کشورمان برای ارسال کمک اقدام کرده بود، بیان داشت: تاکنون کشورهای دیگر دنیا نیز برای ارسال کمک‌های جهت زلزله کرمانشاه اعلام آمادگی کردند که در حال رایزنی هستیم.

متانی درباره حضور برخی امدادگران خارجی در مناطق زلزله‌زده نیز توضیح داد: این گروه‌ها به صورت NGO عمل می‌کنند و به طور رسمی فقط پاکستان تاکنون کمک ارسال کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام آمادگی کشورهای جهان برای ارسال کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..