تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایسکو و اعتراض جنجالی به داور دربی (عکس)

دربی مادرید بین اتلتیکو و رئال دقایقی پیش با تساوی بدون گل به اتمام رسید در حالی که رئالی ها سخت به داوری بازی معترض بودند.

به گزارش شما نیوز ، فرناندز بوربالان قضاوت پر حرف و حدیثی در این بازی داشت و رئالی ها معتقد بودند که حداقل در 2 صحنه برای آنها پنالتی نگرفته است.

دقیقه 65 بازی پس از اینکه داور خطای هند ایسکو را اعلام کرد، او که بسیار خشمگین شده بود توپ را به زمین کوبید و به داور گفت که توپ را با شانه اش کنترل کرده است. ایسکو به همین کفایت نکرد و به داور گفت: «افتضاحی».

جالب اینکه ایسکو بدون اینکه جریمه شود به بازی ادامه داد!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایسکو و اعتراض جنجالی به داور دربی (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..