تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلمبرداری «خیره به خورشید» به نیمه رسید

خبر شب*** فیلمبرداری «خیره به خورشید» به نیمه رسیدحسام اسلامی تهیه‌کننده و کارگردان در خصوص آخرین وضعیت ساخت اثری با نام موقت «خیره به خورشید» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: فیلمبرداری این اثر که حدود یک سال زمان می‌برد به نیمه رسیده و تا بهار ادامه دارد و پس از اتمام آن، تدوین فیلم را آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: تولید این فیلم سنگین است و کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن را به صورت مشترک با عطیه عطارزاده انجام می‌دهم.

وی درباره لوکیشن و هدف از نمایش این فیلم عنوان کرد: کل لوکیشن در یک آسایشگاه بیماران اعصاب و روان است و سعی می‌کنیم به جشنواره سینما حقیقت سال آینده برسانیم.

گفتنی است؛ مستند «رزم آرا یک دوسیه مسکوت» به تهیه‌کنندگی حسام اسلامی و کارگردانی احسان عمادی در بخش مسابقه جشنواره سینما حقیقت حضور دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلمبرداری «خیره به خورشید» به نیمه رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..