تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر جدیدی از طراحی منحصربه‌فرد شیائومی می‌میکس 2 اس منتشر شد

تصویر جدیدی از پنل جلویی گوشی آینده‌ی سری می‌میکس شیائومی منتشر شده است که از طراحی متفاوت آن خبر می‌دهد.

مقاله‌های مرتبط:

بسیاری از کاربران از برش بالای صفحه‌ی آیفون X و حاشیه‌های هرچند باریک ال‌جی V30 و سامسونک گلکسی اس ۸ تنفر دارند. خبر خوب این که شیائومی می‌میکس ۲اس با طراحی متفاوت مکان قرارگیری این برش را به جایی منتقل کرده است که در نگاه اول اصلا به چشم نمی‌آید.

تصاویری از می‌میکس ۲ اس قبلا منتشر شده بود اما تفاوت فاحشی بین تصاویر جدید که در زیر شاهد هستید با تصاویر قبلی وجود دارد. پیش‌تر گفته می‌شد که شیائومی در می‌میکس ۲اس قصد دارد از مدل برش صفحه‌نمایش آیفون X تقلید کند. برخی کاربران به شیائومی لقب «اپل چین» را می‌دهند؛ زیرا هر از چندگاهی ناخواسته مواردی را در طراحی از اپل تقلید می‌کند.

می میکس 2 اس

اما به نظر می‌رسد که این شرکت در خصوص می‌میکس ۲ اس وقت بیشتری گذاشته و ظاهر جلوی دستگاه را به طرز متفاوتی طراحی کرده است. هرچند اطلاعاتی از سخت‌افزار این گوشی در دست نیست؛ اما تصویر منتشر شده از تغییر محل برش در بالای صفحه خبر می‌دهد.

به جای قرارگیری در وسط که می‌تواند خیلی آزاردهنده باشد، شیائومی برش مذکور را به گوشه‌ی بالا و سمت راست صفحه‌نمایش منتقل کرده است که این موضوع باعث می‌شود به ندرت متوجه وجود آن بشوید. این طراحی به مراتب بهتر از طراخی اپل در آیفون X است و کاربران را به آنچه تجربه‌ی گوشی تمام‌صفحه می‌نامند نزدیک‌تر خواهد کرد.

متاسفانه، در حال حاضر هیچ اطلاعی از مشخصات این گوشی یا قیمت آن در دست نیست. نظر شما در خصوص طراحی جدید شیائومی در Mi Mix 2S چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر جدیدی از طراحی منحصربه‌فرد شیائومی می‌میکس 2 اس منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..