تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود FontFix PRO 4.1.19.0؛ برنامه تغییر فونت گوشی

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم افزار FontFix ابزاری که به واسطه آن می توانید فونت دستگاه اندروید خود را تغییر دهید. همانطور که میدانید فونت دستگاه های اندرویدی محدود و در برخی از دستگاه ها غیر قابل تغییر است که با استفاده از این نرم افزار می توانید این کار را انجام دهید. این نرم افزار دارای 4300 فونت زیبا است که می توانید با سلیقه خود از بین آن ها انتخاب کنید. نرم افزار FontFix در گوگل پلی نمره 3.8 از 5.0 را دریافت کرده است.

FontFix


ویژگی های نرم افزار FontFix :

دسترسی به بیش از 4300 فونت مختلف با طراحی گرافیکی بسیار زیبا مشاهده پیش نمایشی از فونت های دانلود شده بر روی دستگاه مدیریت حرفه ای فونت های دانلود و ذخیره شده پشتیبانی از FlipFont برای نیاز نبودن به دسترسی روت ایجاد نسخه پشتیبان از فونت های انتخاب شده و ارسال ان ها بر روی سرور های ابری طراحی فوق حرفه ای فونت های موجود در برنامه نحوه فعال سازی بسیار ساده و آسان

 

تصاویری از  محیط برنامه

 
FontFixFontFixFontFix

 

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود FontFix PRO 4.1.19.0؛ برنامه تغییر فونت گوشی
قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.

حجم: 6 مگابايت

نسخه: 4.1.19.0

نوع فایل: apk برای آندروید


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود FontFix PRO 4.1.19.0؛ برنامه تغییر فونت گوشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..