تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقام خواستگار شکست خورده از دختر جوان

مرد افغانستانی به دلیل اینکه دختر مورد علاقه اش به جواب خواستگاریش جواب منفی داده بود، او رابه قتل رساند.

به گزارش شما نیوز ، شهریور ماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری ۱۷۲ حرم عبدالعظیم (ع)اعلام کرد دخترش که برای بازگشت به خانه از محل کارش در شهرری خارج شده، مفقود شده و دیگر به خانه بازنگشته است.

همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده گم شدن حمیده ۲۵ ساله در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، پدر فقدانی با مراجعه به پایگاه نهم پلیس آگاهی اعلام کرد: فرد ناشناسی از طریق گوشی تلفن همراه دخترم با من تماس گرفت و عنوان داشت که جسد دخترم در یک ساختمان نیمه کاره در خیابان آستانه قرار داد.

با حضور کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی در محل اعلام شده از سوی فرد ناشناس، جسد متعلق به حمیده که از ناحیه‌ سینه و شکم مورد اصابت ضربات متعدد جسم تیز قرار گرفته بود، کشف شد. بلافاصله موضوع به قاضی کشیک دادسرای عمومی و انقلاب شهرری و اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای شهرری، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پدر حمیده در اظهارات تکمیلی اش به کارآگاهان گفت:ساعت 9صبح روز جمعه فرد ناشناسی از طریق گوشی تلفن همراهم با من تماس گرفت و ضمن معرفی خود به عنوان خواستگار دخترم عنوان داشت که جنازه دخترم در یک ساختمان نیمه کاره افتاده است.

کارآگاهان در ادامه‌ تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که حمیده از چندی پیش با جوانی افاغنه به نام "مراد" ۳۰ ساله طرح دوستی ریخته و محل کشف جسد نیز، همان محل کار مراد بوده که همزمان با کشف جسد حمیده، او نیز متواری شده است.

با شناسایی "مراد" به عنوان متهم پرونده، کارآگاهان در ادامه تحقیقات اطلاع پیدا کردند که مراد از حدود چهار سال پیش و پس از مرگ پدر و مادرش، برای کار کردن و به صورت غیرقانونی وارد ایران شده و طی این مدت به عنوان کارگر ساختمانی مشغول به کار بوده است.

اقدامات پلیسی برای دستگیری مراد در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت، اما به واسطه ورود غیرقانونی به کشور و پس از ارتکاب جنایت، هیچ مکان مشخصی از وی وجود نداشت. با وجود بلامکان بودن "مراد" سرانجام کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با انجام اقدامات ویژه پلیسی اطلاع پیدا کردند که او به تازگی به عنوان کارگر روزمزد در ساختمان‌های در حال ساخت و ساز حضور دارد. سرانجام محل تردد "مراد" در یکی از این ساختمان‌ها شناسایی و در ساعت ۷ بعدازظهر روز پنج شنبه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

خواستگار، قاتل از آب در آمد/ متهم: حمیده قصد ازدواج با من را نداشت

"مراد" پس از دستگیری و انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت:مدتی بود که با حمیده آشنا شده بودم، پس از مرگ پدر، مادر و برادرم، از لحاظ عاطفی و روحی وابستگی شدیدی به حمیده پیدا کرده بودم، تصور می‌کردم که همین احساس را نیز حمیده به من دارد، هر بار که موضوع ازدواج را با حمیده مطرح می‌کردم او جواب مشخصی نمی‌داد تا اینکه پنجشنبه از او خواستم تا پس از تعطیلی محل کارش با یکدیگر ملاقات کنیم. حمیده به محل کار من آمد، از او خواستم تا جواب نهایی اش را در خصوص ازدواج با من بگوید، اما در کمال تعجب گفت که قصد ازدواج با مرا ندارد. کنترل خودم را از دست دادم، چاقویی که داخل اتاقک نگهبانی بود برداشتم و با آن، چندین ضربه به سینه و شکم حمیده زدم. حمیده روی زمین افتاد،گوشی تلفن همراهش را برداشتم و فردای آنروز با پدر حمیده تماس گرفته و موضوع را به او اطلاع دادم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقام خواستگار شکست خورده از دختر جوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..