تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهارت حیرت انگیز راننده کامیون در پارک خودرو+ فیلم

مهارت حیرت انگیز راننده کامیون در پارک کردن خودرو+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تبحر در  پارک خودرو یکی از مهارت‌های لازم و ضروری رانندگی است؛ مهارتی که این روزها در میان شلوغی شهرهای بزرگ نیاز به آن به مراتب بیش از پیش خودنمایی می‌کند.

در این خبر به سراغ راننده کامیونی رفته‌ایم که با مهارتی خاص، خودروی سنگین خود را بین سایر کامیون‌ها پارک می‌کند.

گفتنی است؛ کامیون ( Camion ) کلمه‌ای فرانسوی است که در مورد خودروهای دو تکه ( یک اتاقک و یک قسمت بارگیر) بکار برده می‌شود، قسمت بارگیر بنا بر مدل کامیون قابلیت اتصال و یا جداشدن از اتاقک را دارد، بطور میانگین یک کامیون  قابلیت حمل 6 تن بار یا بیشتر از آن را دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهارت حیرت انگیز راننده کامیون در پارک خودرو+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..