تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرغامی از شوق زندگی در مناطق زلزله‌زده می‌گوید

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حدود یک هفته از حادثه زلزله کرمانشاه می گذرد. این حادثه موجب کشته و مجروح شدن شمار زیادی از هموطنان کُردمان شد. اما کردها در طول تاریخ ثابت کردند که سختی ها و مصیبت ها هیچ گاه نتوانسته شور و شوق زندگی را از آنها بگیرد و آنها هر بار استوارتر از پیش به زندگی خود ادامه دادند. تصاویری که از مناطق زلزله زده کرمانشاه و از انگیزه و امید به زندگی مردمان کرد آن خطه از سرزمین‌مان تهیه می شود خود گویای این ادعاست.

 اما در این میان برخی با کلام و رفتارهای ناصحیح و هیجانی موجب آزردگی خاطر برخی هموطنان زلزله زده شدند. عزت الله ضرغامی،  با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام ضمن  تسلیت شهادت امام رضا (ع) با اشاره به این موضوع نوشت:

"شوق_زندگی

سالروز شهادت جانگداز ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) بر شیعیان آن امام بزرگوار تسلیت باد.

شوق زندگی و امید به ادامه آن فطری است.

 آنان را در این مسیر یاری کنیم و لا اقل با کلام و رفتار نابجا در این مسیر فطری مانع‌تراشی نکنیم.

 این روزها در فضای مجازی مصادیق فراوانی برای این امر بدیهی به چشم می‌خورد."

توصیه عزت الله ضرغامی درباره بشیوه رفتار با هموطنان زلزله زده + اینستاپست

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرغامی از شوق زندگی در مناطق زلزله‌زده می‌گوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..