تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کونته: فراموش نکنید فصل را بدون هازارد آغاز کردیم

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی معتقد است تمرکز بالا باعث پیروزی آنها برابر وست بروم شده است.

به گزارش شما نیوز ، چلسی عصر امروز موفق شد با 4 گل وست بروم را مغلوب کرده تا به اوضاع خود در جدول بهبود بخشد.

 

کونته گفت: "بازی خوبی بود. فصل گذشته ما دوبار مقابل وست بروم بازی کردیم اما واقعا امروز نمایش خوبی داشتیم. از ابتدای فصل، فشار زیادی بر ما وارد شده است و شما هرگز تونی پولیس را نادیده نگیرید. هر تیم فشارهای خاص خود را دارد و وست بروم نیز یک تیم خوب است و آنها می توانند راه حلی برای خروج از این شرایط  پیدا کنند.

 

 

 

 

ما امروز خیلی خوب کار کردیم. موراتا و هازارد رابطه بسیبار خوبی با هم دارند و حالا 100٪ آماده هستند. فراموش نکنید که ما فصل را بدون هازارد آغاز کردیم.

 

برای ما بسیار مهم بود که این دوره شلوغ فصل را با یک پیروزی خوب آغاز کنیم. ما به شدت تلاش کردیم و من فکر می کنم این بازی به این دلیل آسان شد که ما با تمرکز و استحکام بسیار زیاد بازی را شروع کردیم.

 

وست بروم یک تیم قوی از لحاظ جسمانی است و دشوار است در برابر آنها بازی کنید زیرا آنها یک مربی عالی و با تجربه بالا دارند. روز چهارشنبه مهمترین بازی فصل پیش روی ما خواهد بود زیرا با پیروزی از گروه خود در لیگ قهرمانان صعود می کنیم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کونته: فراموش نکنید فصل را بدون هازارد آغاز کردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..