تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به دستور مقامات قضایی، تاکسی‌های اینترنتی از waze استفاده نکنند

در پی محدودیت‌هایی که درباره‌ی استفاده از اپلیکیشن ویز اعمال شد، رانندگان تاکسی‌یاب‌های اینترنتی موظف شده‌اند که از این اپلیکیشن استفاده نکنند.

اطلاعیه‌ای در رابطه با فعالیت تاکسی‌یاب‌های اینترنتی منتشر شده است و از رانندگان خواسته‌ شده که از این پس از اپلیکیشن مسیریاب Waze استفاده نکنند.

در این اطلاعیه آمده است:

به دستور مقام قضایی، از تاریخ ۳۰ آبان ماه جاری تمام اپلیکیشن‌های درخواست خودرو موظف به منع استفاده از مسیریاب Waze توسط کاربران خود هستند.

مقاله‌های مرتبط:

بر این اساس تاکسی‌یاب‌های اینترنتی از رانندگان خود خواسته‌اند که برای جلوگیری از غیر فعال شدن اپلیکیشن‌شان، درصورت داشتن مسیریاب Waze روی گوشی خود، تا قبل از ۳۰ آبان این مسیریاب را حذف کنند.

پیش از این اپلیکیشن نقشه و مسیریاب Waze به دستور مقام قضایی فیلتر شده بود؛ اما چندی پیش رفع فیلتر شد.

در همین راستا به رانندگان توصیه شده است که از سایر مسیریاب‌های جایگزین و بومی استفاده کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به دستور مقامات قضایی، تاکسی‌های اینترنتی از waze استفاده نکنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..