تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت طلا در بازارهای جهانی رکورد زد

قیمت طلا عصر دیروز (جمعه) در بازارهای جهانی به دلیل کاهش ارزش دلار، به بالاترین سطح در یک ماه گذشته رسید.

به گزارش شمانیوز: قیمت طلا عصر دیروز (جمعه) در بازارهای جهانی به دلیل کاهش ارزش دلار، به بالاترین سطح در یک ماه گذشته رسید.

نبود اطمینان ناشی از اجرای طرح اصلاح قانون مالیات ها در آمریکا که مهمترین تغییر قانون مالیات ها در این کشور از دهه 1980است، موجب کاهش ارزش دلار در روز جمعه شد.
قیمت تحویل فوری طلا در پایان معاملات دیروز بازار لندن با 1.2 درصد افزایش به یک هزار و 293 دلار و 53 سنت در هر اونس رسید که یشترین افزایش قیمت یک روزه این فلز گرانبها از 28 اوت (6 شهریور) بود.
قیمت طلا در بازار لندن در طول هفته گذشته 1.3 درصد بالا رفت.
در معاملات آتی بازار کامکس آمریکا نیز هر اونس طلا با 1.4 درصد افزایش نسبت به روز پیش از آن به یک هزار و 296 دلار و 50 سنت رسید.
شاخص طلا که نرخ برابری دلار آمریکا را در برابر مجموعه ای از ارزهای اصلی اندازه می گیرد، دیروز با 0.3 درصد کاهش به 93.61 رسید.
به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه دیلی نیوز آمریکا، مجلس نمایندگان این کشور پنج شنبه گذشته لایحه پیشنهادی جمهوری خواهان در مورد اصلاح مالیات ها در این کشور را با 277 رای در مقابل 205 رای تصویب کرد؛ این قانون کاهش سخاوتمندانه مالیاتی را برای شرکت ها و ثروتمندان این کشور فراهم می آورد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت طلا در بازارهای جهانی رکورد زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..