تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت در بحث اکران فیلم‌ها دخالت نکند

تهیه‌کننده «جن زیبا» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دولت در بحث اکران فیلم‌ها دخالت نکندمهرداد فرید تهیه‌کننده و کارگردان سینما برای جلوگیری از فیلم‌سوزی و عدم بروز مشکل در اکران فیلم‌ها با ارائه راهکاری مبنی بر تعیین زمان نمایش آثار در هنگام صدور پروانه ساخت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به نظرم فیلم‌ها باید در بازار آزاد و بدون دخالت وزارت ارشاد اکران شود یعنی صاحبان فیلم و صاحبان سینما برای آینده فیلم تصمیم بگیرند.

وی افزود: با ادامه روند فعلی مسئله تعیین زمان اکران در زمان صدور پروانه ساخت طرح غیرقابل اجرایی است و برای اجرایی شدن آن دولت نباید در اکران فیلم‌ها دخالت کند.

انتهای پیام/

اظهارات یک تهیه‌کننده درباره تعیین زمان اکران آثار سینمایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت در بحث اکران فیلم‌ها دخالت نکند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..