تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوشش رسانه‌ای مناطق زلزله‌زده غرب کشور بررسی شد

بررسی پوشش رسانه‌ای مناطق زلزله زدهبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ نشست قرارگاه رسانه‌ای ستاد بحران غرب كشور با حضور معاون امور استان‌ها، مدیران كل مراكز كرمانشاه، ایلام و كردستان در صدا و سیمای مركز كرمانشاه برگزار شد.

در این نشست چگونگی پوشش همه جانبه حادثه زلزله، عملیات امداد و نجات، وضع آسیب دیدگان از زلزله غرب كشور و مراحل اسكان و امدادرسانی به آنان بررسی شد.

دكتر دارابی در این نشست، راه‌اندازی رادیو امید را در سرپل ذهاب و یكی از كانون‌های اصلی زلزله غرب كشور، اقدامی شایسته قدردانی ارزیابی كرد و افزود: این رادیو در كمك رسانی به مردم این مناطق كمك موثری خواهد بود، ضمن آنكه اطلاع رسانی از وضع آسیب‌دیدگان و نحوه كمك‌رسانی را نیز سرعت می بخشد.

وی افزود: اطلاع رسانی باید در كنار امیدبخشی و تقویت روحیه مردم باشد و نحوه اطلاع رسانی در مراكزی كه درگیر این حادثه بودند تاكنون خوب بوده است.

وی جدی گرفتن موسیقی، عكس، تصاویر و استفاده از ظرفیت رادیو نما برای ایجاد هم افزایی در استان را لازم دانست و افزود: باید همچنان با هدف تسهیل در امدادرسانی به زلزله زدگان مردم را در جریان آخرین اخبار قرار دهیم.

معاون امور استان‌ها زیرنویس، اخبار 60 ثانیه‌ای، آموزش نیروی انسانی در حوزه‌های تخصصی، تقویت فضای مجازی، آرامش بخشی و آسیب‌شناسی ستاد بحران را از مهم‌ترین محور‌های دستور كار در این جلسه عنوان كرد.

مدیركل صدا و سیمای مركز كرمانشاه نیز ضمن قدردانی از تلاش بی‌وقفه همكارانش در پی وقوع زلزله اخیر، گفت: هم اكنون 10 گروه خبری و گزارشی در مناطق زلزله زده مستقر شده‌اند تا آخرین اخبار و وقایع این حادثه را از طریق شبكه‌های استانی، ملی و برون مرزی به مردم اطلاع‌رسانی كنند.

رحیمی همچنین از همكاری مراكز صدا و سیما در ایلام و كردستان تشكر كرد. مدیران مراكز ایلام و كردستان نیز در این نشست به ارائه گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته پرداختند.

انتهای پیام/

نشست قرارگاه رسانه‌ای ستاد بحران غرب كشور در کرمانشاه برگزار شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوشش رسانه‌ای مناطق زلزله‌زده غرب کشور بررسی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..