تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مشاور روحانی به بست‌نشینی یاران احمدی‌نژاد

ساعت24 -مشاور رئیس جمهوری معتقد است که مردم احمدی‌نژاد را به‌عنوان پیشگام در مبارزه با فساد باور ندارند.

حسام‌الدین آشنا در کانال تلگرامی خود با اشاره به اقدام یاران احمدی نژاد در بست‌نشینی و همچنین سخنرانی محمود احمدی‌نژاد در حمایت از آنها نوشت:

او در میانه راهی است که دیگران در آن راه، اولین قدم‌ها را برنداشته، متوقف شدند. او پیش از این با توسل به مفهوم عدالت اقتصادی به‌دنبال کسب محبوبیت بود و حالا با فرار به جلو، عدالت قضایی را هدف گرفته است. او نمی‌داند دیگر کسی وی را به‌عنوان پیشگام در مبارزه با فساد باور ندارد. برای قضاوت مردم و نظام درباره او 8 سال کافی بود.

منبع:انتخاب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مشاور روحانی به بست‌نشینی یاران احمدی‌نژاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..