تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانزاده و مهربان به دیدار مقابل پرسپولیس می رسند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال پدیده مشهد درحالی درچارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس می رود که درصدد است تا با کسب امتیاز مقابل شاگردان برانکو، همچنان امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی باشند.

پدیده مشهد برای بازی با پرسپولیس تهران که دوشنبه هفته آینده برگزار می شود، بازیکنان زیادی از جمله محمد حسین مرادمند، بابک حاتمی، فریبرز گرامی، میلاد کمندانی و معین عباسیان را در اختیار ندارد و امین قاسمی نژاد با دریافت 3 کارت زرد از دیدار با سرخپوشان محروم است.

البته محمدرضا خانزاده و حسین مهربان با رفع مصدومیت می توانند در دیدار مقابل پرسپولیس تیمشان را همراهی کنند و شاید این خبر خوشی برای مهاجری و هواداران پدیده باشد که می تواند از این 2 بازیکن استفاده کند.

در حال حاضر و پس از گذشتن 11 هفته از رقابت های لیگ، پرسپولیس تهران با کسب 23 امتیاز سوم است و پدیده با 6 امتیاز کمتر در رده چهارم جای گرفته است.

دیدار تیم های پرسپولیس تهران و پدیده مشهد، دوشنبه 29 فروردین و از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود

انتهای پیام/

خانزاده به دیدار مقابل تیم پرسپولیس می رود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانزاده و مهربان به دیدار مقابل پرسپولیس می رسند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..