تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجهیز و توسعه بخش دیالیز کرمانشاه/ خدمت رسانی به زلزله زدگان ادامه دارد

تجهیز و توسعه بخش دیالیز کرمانشاه/ خدمت رسانی پس از جراحی به زلزله زدگان ادامه داردبه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در گفت و گوی زنده تلویزیونی با شبکه زاگرس کرمانشاه، مطرح کرد؛ استقرار کانکس هایی جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی و ساخت و بازسازی مراکز آسیب دیده در آینده نزدیک از جمله اقدامات ما در راستای کنترل و مدیریت چالش های پیش رو در حوزه بهداشت و درمان است.

وی گفت: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده تا پایان سال، هر هفته یکی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور به عنوان معین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مناطق زلزله زده حضور داشته و به ارائه خدمت می پردازد.

هزینه بازگشت مصدومان زلزله زده به کرمانشاه تامین شده است

معاون درمان وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تمام بیماران اعزامی به بیمارستان های تهران در ۲۴ ساعت اول، خدمات درمانی خود را دریافت کرده و با هماهنگی معاونت اجتماعی وزارت بهداشت هزینه بازگشت و سفر آنها تامین شده و پیگیری خدمات پس از جراحی این بیماران در دستور کار و از جمله اهداف سفر ما به کرمانشاه است.

جان بابایی تصریح کرد: تجهیز و توسعه بخش دیالیز کرمانشاه پیش تر هم از جمله اولویت ما در هماهنگی های به عمل آمده با خیران و معاونت اجتماعی وزارت بهداشت بود و اکنون با توجه نیازمندی بیماران دیالیزی در مناطق زلزله زده تلاش ما فراهم سازی تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات به این بیماران است.

وی گفت: ما تمام تجهیزات تخریب شده بخش دیالیز بیمارستان های سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب را جهت خدمت رسانی به بیماران نیازمند تامین کردیم و و از این بابت نگرانی خاصی وجود ندارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجهیز و توسعه بخش دیالیز کرمانشاه/ خدمت رسانی به زلزله زدگان ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..