تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«مارس» از جشنواره فیلم فجر بازماند

«مارس» از جشنواره فیلم فجر بازماندبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هاتف علیمردانی در جدیدترین فعالیت سینمایی خود، «مارس» را می‌سازد. اثری که این روزها در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر قرار دارد، اما با توجه به زمانبندی تولید آن، به احتمال فراوان در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور نخواهد داشت.

با این تفاسیر علیمردانی پس از هفت سال حضور پی در پی در جشنواره فیلم فجر، امسال یکی از غائبان خواهد بود و باید منتظر ماند و دید چه برنامه‌ای برای رونمایی از اولین نمایش جدیدترین فیلمش خواهد داشت.

 گفتنی است؛ فیلم سینمایی«مارس» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی هاتف علیمردانی اثری کمدی اجتماعی است که 13 بازیگر دارد.

 لوکیشن‌‌های «مارس» در ایران و آمریکا خواهد بود و حدود چهل و پنج جلسه فیلمبرداری برای آن در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از وضعیت ساخت «مارس»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««مارس» از جشنواره فیلم فجر بازماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..