تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگردان «چهارراه استانبول» فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را پر کرد

فرم «چهارراه استانبول» برای حضور در جشنواره فیلم فجر پر شدبه گزارش خبرنگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی کیایی در جدیدترین فعالیت سینمایی خود «چهار راه استانبول» را کارگردانی کرد.

این کارگردان در گفتگویی کوتاه با خبرنگار حوزه سینمای ما درباره حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر گفت: فرم حضور این فیلم در جشنواره فجر را پر کردیم.

در «چهارراه استانبول» که مانند ساخته‌هاى قبلى کیایى فیلمى پربازیگر است بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، رعنا آزادى ور، ماهور الوند، سعید چنگیزیان، پوریا رحیمی سام، بابک بهشاد، خسرو احمدی، تینو صالحی، حسین امیدی، رضا شریف‌نژاد، على گیل ورى، شقایق جعفرى جوزانى و با هنرمندی مسعود کرامتی و مهدى پاکدل و بازیگران خردسال: کارن کیایى و باران صوفى به ایفاى نقش مى‌پردازند.

انتهای پیام/

اعلام آمادگی کارگردان «چهارراه استانبول» برای حضور در جشنواره فجر 36



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگردان «چهارراه استانبول» فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را پر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..