تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از تصویر اصلی ضریح ائمه بقیع در رسانه ملی

رونمایی از تصویر اصلی ضریح ائمه بقیع در رسانه ملیبه گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ، احمد ابراهیمی مستند ساز و پژوهشگر با حضور در برنامه بیت النبی شبکه قرآن و معارف سیما به از تصویر ضریح ائمه مدفون در بقیع رونمایی کرد.

این مستند ساز گفت : حدود 10 سال که بر روی نزدیک به 3 هزار سند تاریخی از کشورهای مختلف از جمله : ایران ، ترکیه و عراق در رابطه با زوایای مختلف قبرستان بقیع کار کرده ایم.

وی تصویر منتشر شده در فضای مجازی منتصب به ضریح ائمه بقیع را جعلی خواند و بیان داشت : این تصویر مربوط به یکی از اماکن شبیه سازی شده در کراچی پاکستان می باشد که مردم آنجا با توجه به رسم و رسوم خود آن را ضریح را شبیه سازی کرده و ستایش می کنند.

ابراهیمی در ادامه از تصویر واقعی ضریح ائمه بقیع بر روی آنتن زنده رونمایی کرد و گفت : این تصویر در سال 1310 هجری قمری مصادف با 1272 شمسی توسط ارنست هولتسر آلمانی در بازار اصفهان گرفته شده است.

این پژوهشگر خاطرنشان کرد : این ضریح توسط هنرمندان اصفهانی در سال 1893 میلادی ساخته و 10 سال بعد توسط ایرانی ها به مدینه منتقل و نصب گردید که متاسفانه پس از حدود 24 سال و همزمان با تخریب بقیع این ضریح نیز تخریب شد.

در انتها نیز کتاب هزار جلوه زندگی که حدود 10 سال پیش چاپ و تصویر اصلی ضریح بقیع ائمه را منتشر کرده بود به بینندگان معرفی شد.

انتهای پیام/

تصویر ظریح ائمه بقیع



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از تصویر اصلی ضریح ائمه بقیع در رسانه ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..