تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز پخش اپیزودی دیگر از سریال «روزهای بهتر» از امشب

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ قصه «نامه آخر» از مجموعه اپیزودیک «روزهای بهتر» به کارگردانی دانش اقباشاوی از امشب 27 آبان روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

اپیزود

قصه «نامه آخر» در چهار دهه روایت می‌شود و در خلاصه داستان آمده است: حامد و هما جستجویی عاشقانه را آغاز می‌کنند اما...

اپیزود

این قصه در منطقه زرین دشت فیروزکوه فیلمبرداری شده است و مکان‌هایی چون خانه، ایستگاه قطار، زمین‌های کشاورزی، مسجد و محله از لوکیشن‌های اصلی آن هستند.

گیتی قاسمی، مجید واشقانی، ویدا جوان، نسیم ادبی، محیا اسناوندی، دریا دریایی و عزیز هنرآموز بازیگرانی هستند که در این اپیزود ایفای نقش کرده‌اند.

اپیزود

«نامه آخر» پیش از این از شبکه سه سیما پخش شده بود که بازپخش آن در شش قسمت از امشب از شبکه یک آغاز می‌شود.

سایر عوامل تولید این اثر عبارتند از: مدیر تصویربرداری: علی محمدزاده، دستیار اول کارگردان: حمید غفارزاده، برنامه‌ریز: فرزین فتحی، نویسنده: مینا خدیوی، مدیر تولید: حسین پورکیانی، تدوین: احسان شیبانی، مدیر تدارکات: علی رضایی، صدابردار: محمد حبیبی، طراح صحنه و لباس: سحر شهامت، طراح گریم: داریوش صالحیان و منشی صحنه: فرشته حجازی.

مجموعه تلویزیونی «روزهای بهتر» به تهیه‌کنندگی احمد زالی در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید شده است که هر شب حوالی ساعت 22:15 از این شبکه پخش می‌شود.

انتهای پیام/

بازپخش اپیزود «نامه آخر» از سریال «روزهای بهتر» از شبکه یک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز پخش اپیزودی دیگر از سریال «روزهای بهتر» از امشب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..