تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزمون: در کازان دلم فقط برای دوستانم تنگ می‌شود

مهاجم جوان ایرانی این روزها در رقابت های باشگاهی روسیه برخلاف بازی های ملی عملکرد خوبی نداشته به همین خاطر با انتقاداتی روبرو شده است.

به گزارش شما نیوز ، سردار آزمون برخلاف آمار فوق العاده ای که از خود با پیراهن ایران در رقابت های رسمی و دوستانه ملی برجا گذاشته است در رقابت های باشگاهی به خصوص بعد از انتقال عجیب و پرسروصدایی که به کازان داشت اصلا انتظارات را برآورده نکرده است.


ستاره جوان ایرانی که بسیاری از او به عنوان یکی از مستعد ترین مهاجمان حال حاضر آسیا و دنیا نام می برند و امیدوار هستند تا در جام جهانی پیش رو شاهد درخشش بیشتری از او باشند در گفتگویی با یکی از رسانه های روسی پیرامون شرایطش و ارتباطی که با سرمربی روبین کازان دارد صحبت کرد که بخشی از آن را می خوانید.


* 22 گل در 30 بازی برای تیم ملی ایران به ثمر رساندی. چرا این روند استثنایی را در باشگاه تکرار نکردی؟


بازی کردن برای تیم ملی با باشگاه فرق دارد، مخصوصا از لحاظ روحی روانی. در تیم ملی، ارتباط بین بازیکنان خیلی نزدیک تر است و بازیکنان متحد تر هستند ولی این بدین معنی نیست که بازی کردن برای تیم ملی آسان تر است زیرا رقبای ما با تمام وجود مقابل ما بازی می‌کنند.


*بسیاری معتقدند انتقال تو از روبین به روستوف و بازگشت دوباره به خاطر بردی اف بود، این احساس وجود دارد شما بیش از هر کسی به او اعتماد دارید، حقیقت دارد؟


 نمی‌خواهم در این رابطه صحبت خاصی داشته باشیم ولی او از آن دست مربیانی است که به او اعتماد دارم. چرا؟ زیرا وقتی به نتایج او و دستاوردهایش نگاه می‌کنید، برایش احترام ویژه ای قائل خواهید شد.


*از کار کردن با او در روبین لذت می‌برید؟


در حال حاضر، بردی اف یکی از بهترین مربیان روسیه است. در کازان همه برای او احترام یژه ای قائل هستند. او شخصیتی فوق العاده دارد و از آن دسته افرادی است که بیشترین تلاشش را انجام می‌دهد.


*در کازان دلت برای چه چیزی بیشتر تنگ می‌شود؟


دوستانم. تقریبا بیشتر آنها در ایران هستند. اخیرا با افراد دیگری دوست شده ام ولی مثل دوستان قدیمی ام نیستند. دوست دارم آنها را بیشتر ببینم.


*شایعاتی هست مبنی بر این که گاهی 25 الی 30 نفر از دوستانت به ملاقات تو می‌آیند. وقتی آنها هستند چطور وقت می‌گذرانی؟


نه این طور نیست، خیلی کمتر از این تعداد هستند. من یک دایره ای از دوستان دارم که رابطه ام با آنها از قبل دوران حرفه ای ام شروع شده است. آنها را دوستان واقعی خودم می‌دانم. متاسفانه به دلایل مشخص نمی‌توانم آنها را ببینم بنابراین ارتباط مان با هم کم شده ولی برنامه ها و افکارمان را با هم در میان می‌گذاریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزمون: در کازان دلم فقط برای دوستانم تنگ می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..