تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Google+ 9.25؛ برنامه رسمی گوگل پلاس

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم افزار Google Plus یکی از امکانات شرکت گوگل در عرصه شبکه های اجتماعی است. هر کاربر که حساب کاربری جیمیل داشته باشد تنها با نصب این نرم افزار می تواند به این شبکه اجتماعی وارد شده و از امکانات کمپانی گوگل استفاده کند. Google Plus این روزها به یکی از رقبای جدی توییتر و فیسبوک تبدیل شده و قصد دارد در صدر شبکه های اجتماعی قرار گیرد. نسخه موبایلی Google Plus مخصوص گوشی های اندروید و IOS را می توانید در زیر دریافت کنید.

Google Plus


برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Google Plus:

به اشتراک گذاری متن و عکس با دیگر کاربران جهان به صورت واقعی دارا بودن امکان چت با دوستان به صورت دلخواه همچون همزمان و یا تک تک امکان پیدا کردن آسان افراد نزدیک به موقعیت جغرافیایی و محل قرارگیری شما امکان همگام سازی عکس های گالری به آلبوم خصوصی و غیر قابل دسترسی لذت بردن از حالت زیبا و خارق العاده ی مجله در نسخه ی جدید جدید ساخته شده برای تبلت ها مدیریت کلی برروی حلقه ها و حساب شما با تنظیمات و توابع گسترده و کامل

تغییرات نسخه جدید:

بهبود رابط کاربری و رفع برخی نواقص

 این نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی اکثر گوشی های اندرویدی نصب است اما نیاز به بروزرسانی دارد ، گفتنی است این نرم افزار نزدیک به 5 میلیارد بار از گوگل پلی دانلود و امتیاز خوب 4.2  از 5.0 را کسب کرده است.

تصاویری از  محیط برنامه

 
 Google PlusGoogle PlusGoogle Plus  

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود Google+ 9.25؛ برنامه رسمی گوگل پلاس
   دانلود برای اندروید      دانلود برای آی او اس

حجم: 21 مگابايت

نسخه:9.25

نوع فایل: apk برای آندروید

اندروید مورد نیاز : 4.4 و بالاتر
بارکد برای اندروید      


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Google+ 9.25؛ برنامه رسمی گوگل پلاس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..