تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش آذری جهرمی به دروغ پراكنی‌ آمدنیوز درباره سپاه پاسداران + تصویر

پیام توییتری جدید آذری جهرمی درباره مردم زلزله زده کرمانشاه + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از اقدام مغرضانه رسانه های معاند در جهت تخریب فرمانده کل سپاه ایران و انتشار مکالمه تلفنی او در مقابل دوربین صدا و سیما، موجی از خشم و نفرت در بین کاربران فضای مجازی علیه این رسانه‌های پوچ و توخالی به راه افتاد.

در این بین وزیر ارتباطات آذری جهرمی، در صفحه رسمی خود در فضای مجازی پیامی منتشر و توجه مردم را به زلزله زدگان غرب کشور معطوف کرد و با این عمل از کاربران فضای مجازی خواست که هیچگاه با اقدامات خود باعث خوشحالی دشمنان اسلام و مملکت جمهوری اسلامی ایران نشوند.

در ادامه پیام آذری جهرمی که در صفحه خود منتشر کرده است را مشاهده می‌کنید :

« روزی هجوم به معاون اول رئیس جمهور و روزی دیگر فرمانده سپاه، مردم زلزله زده در سختی؛ برخی درگیر دعوای سیاسی و دشمن خوشحال؛ برادران و خواهران سیاست زده، دعوا کافی نیست ؟ هم‌افزایی و برادری ضرورت امروز در کمک به مردم زلزله زده است. پیرو پیامبری هستیم که « فاصبحتم بنعمته اخوانا " »

پیام توییتری جدید آذری جهرمی درباره مردم زلزله زده کرمانشاه + تصویر

یادآوری می‌شود روز گذشته کانال معاند آمدنیوز تصویری از فرمانده کل سپاه را درباره خدمات انجام شده توسط سپاه پاسداران منتشر کرد و مدعی شد این گفتگو جعلی و تلفن همراه او خاموش بوده است. 

بیشتر بخوانید:

گاف بزرگ آمدنیوز درباره مکالمه تلفنی فرمانده سپاه + فیلم و تصویر 

انتهای پیام/

پیام آذری جهرمی درخصوص اتحاد مردم در کمک به زلزله زدگان کرمانشاه 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش آذری جهرمی به دروغ پراكنی‌ آمدنیوز درباره سپاه پاسداران + تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..