تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقاومت جانانه چهار زن فروشنده در مقابل سارق قوی هیکل + فیلم

مقاومت جانانه چهار زن در مقابل سارق قوی هیکل + فیلم/////////// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است مقاومت ستودنی چهار فروشنده زن یک رستوران در شهر واشنگتن آمریکا در مواجه با یک سارق قوی هیکل را به تصویر می کشد. سارق که ابتدا تصور می کرد با توجه به زن بودن فروشنده های این رستوران به راحتی می تواند به آنجا دستبرد بزند، بلافاصله از تصمیم خود پشیمان شد.

 در این ویدئو مشاهده می شود که سارق پس از ورود به رستوران بلافاصله به سراغ صندوق پول می رود اما با مقاومت جانانه چهار فروشنده زن رستوران شوکه می شود. در حالی که دو فروشنده زن، درب صندوق را محکم گرفته بودند و مانع باز کردن آن توسط سارق شده، دو فروشنده دیگر بارانی از مشت و سیلی را بر سر و صورت سارق فرود آوردند. در ادامه سارق که خود را گرفتار در مخمصه می دید و کاملا احساس خطر کرده بود، مجبور به فرار شد.

گفتنی است؛ جستجوهای پلیس برای شناسایی و دستگیری این مرد ادامه دارد.

 انتهای پیام/

لحظه گرفتار شدن سارق قوی هیکل در یک رستوران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقاومت جانانه چهار زن فروشنده در مقابل سارق قوی هیکل + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..