تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه اندروید 8 نسخه بتا برای گوشی های اسنشیال آغاز شد

اندروید 8 بتا توسط شرکت Essential نیز منتشر خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدت‌ها است که شرکت Essential قصد دارد آپدیت نسخه 8 سیستم عامل اندروید را برای گوشی خود عرضه کند. در ابتدا این شرکت اعلام کرد که به زودی نسخه 8 را عرضه می‌کند، سپس اعلام کرد که هفته های آینده این نسخه عرضه خواهد شد، و اما حالا بر اساس اعلام رسمی اسنشیال ، این آپدیت عرضه شده است.

اگر کاربر گوشی هوشمند Essential PH-1 شرکت اسنشیال هستید، می‌توانید آپدیت جدید نسخه بتای سیستم عامل اندروید 8 اورئو که در قالب یک فایل OTA زیپ منتشر شده است را دانلود کنید.

گفتنی است؛ به دلیل اینکه نسخه فعلی نسخه بتای اندروید 8 است ممکن است باگ ها و مشکلات نرم افزاری در این نسخه به چشم بخورداز طریق آپدیت های جدیدتر مشکلات را تا حد امکان رفع خواهد کرد و به زودی باید منتظر نسخه غیر بتای اندروید 8 بر روی گوشی های نسل جدید اسنشیال باشیم.

انتهای پیام/

اندروید 8 بتا توسط شرکت Essential نیز منتشر خواهد شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه اندروید 8 نسخه بتا برای گوشی های اسنشیال آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..