تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم ارسال پوشش نایلونی برای چادر زلزله‌زدگان

سازمان مدیریت بحران کشور با صدور اطلاعیه‌ای از هموطنان نوع دوست درخواست کرد که با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی و احتمال برودت هوا و باران، پوشش نایلونی برای حفاظت از چادرها مدنظر قرار گیرد.

به گزارش شما نیوز ، سازمان مدیریت بحران با صدور اطلاعیه‌ای بر ارسال پوشش نایلونی برای چادرهای زلزله زدگان تاکید کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است: هموطنان نوع دوست با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر برودت هوا و نزولات آسمانی در مناطق زلزله زده غرب کشور، برای حفاظت چادرها و سایر وسایل، پوشش نایلونی را در تهیه اقلام ارسالی در اولویت قرار دهند.

گفتنی است، سازمان هواشناسی کشور پیش‌بینی کرده که سامانه جدید بارشی از روز یکشنبه وارد کشور شود و نوار غربی به‌ویژه مناطق زلزله زده را در بر بگیرد؛ احتمال کاهش نسبی دما و ایجاد روان آبها در مناطق زلزله زده وجود دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم ارسال پوشش نایلونی برای چادر زلزله‌زدگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..