تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حق انحصاری Slide to unlock در اختیار اپل

حق انحصاری Slide to unlock در اختیار اپلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برای گشودن قفل گوشی‌های همراه روش‌های مختلفی توسط شرکت‌ها ارائه گردیده است که از روش‌های جدید می‌توان به قفل گشایی با Touch ID و Face ID اشاره کرد، از روش‌هایی هم که مدت زمان زیادی است مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌توان به استفاده از رمز، الگو و کشیدن دست اشاره نمود.

شیوه قفل گشایی با کشیدن دست یا همان Slide to unlock قابلیتی است که از ابتدای ایجاد گوشی‌های هوشمند کاربرد داشته است و کماکان نیز استفاده می‌شود.

اما به تازگی شرکت اپل توانست در رقابت با شرکت سامسونگ بر سر حق انحصار قابلیت Slide to unlock پیروز شود، پیروزی در گرفتن این حق انحصار در دادگاه باعث گردید تا در نهایت اپل ۱۲۰ میلیون دلار از سامسونگ بدست آورد.

این پرونده مدت زمان زیادی در دادگاه در حال بررسی بود و به درخواست شرکت‌ها مورد تجدید نظر و پیگیری قرار می‌گرفت. سامسونگ در اعتراض به این حکم اعلام نموده که این حکم اجازه می‌دهد که اپل سود ناعادلانه‌ای را از یک ثبت اختراع نامناسب بگیرد.

با این وجود، این پایان اختلافات قانونی سامسونگ و اپل نیست، این تنها پایان یک مورد است. این دو هنوز هم پرونده‌های بسیار بزرگترشان پایان نیافته است.

 انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حق انحصاری Slide to unlock در اختیار اپل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..