تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«شب هزار و دوم یا مردم شهر تاریک» نمایشنامه‌خوانی می‌شود

«شب هزار و دوم یا مردم شهر تاریک» نمایشنامه‌خوانی می‌شودبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «شب هزار و دوم یا مردم شهر تاریک» به نویسندگی و کارگردانی علی رجایی از ۲۴ تا ۲۶ آبان‌ ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه مهر حوزه هنری واقع در خیابان حافظ، نبش خیابان سمیه نمایشنامه‌خوانی می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایشنامه آمده است: در شب هزار و دوم، شهرزاد به دستور همسرش (پادشاه) ناچار به بازگویی روایتی می‌شود که مرگش را به دنبال خواهد داشت. او در این روایت به کمک مریم، آسیه و هاجر از زنان و کودکان کربلا می‌گوید و سرانجام از این غم، جسم بی‌جانش بر زمین سرد تالار پادشاه بر زمین می‌افتد.

ندا گلرنگی، ارسیا صنعتی، صدف بیرامی، سحر آقاسی، دنیا بازیار و ندا کوهی نقش‌خوانان و نازنین جعفری صحنه‌خوان این برنامه‌ نمایشنامه‌خوانی است.

انتهای پیام/

نمایشنامه خوانی در تماشاخانه مهر حوزه هنری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««شب هزار و دوم یا مردم شهر تاریک» نمایشنامه‌خوانی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..