تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیم ۲ گل کاوه از بلژیک به کرمانشاه

شارلوآ با درخشش و دو گل تماشایی ملی‌پوش ایرانی خود مقابل میشلن به برتری رسید تا نیم‌فصل اول را با قرار گرفتن در رتبه دوم جدول تمام کند.

به گزارش شما نیوز ، تیم شارلوآ در حضور ثابت کاوه رضایی نخستین بازی هفته پانزدهم و پایانی نیم‌فصل اول ژوپیر لیگ بلژیک را از ساعت ۲۳ جمعه شب در ورزشگاه خانگی استاد د پایس مقابل میشلن برگزار کرد.


کاوه رضایی که در ۱۲ هفته گذشته به طور ثابت در ترکیب شارلوآ حضور داشته و در مسابقه تدارکاتی اخیر تیم ملی ایران نیز ۳۰ دقیقه برابر ونزوئلا به میدان رفت، در دقیقه ۱۷ دیدار مقابل میشلن شوت ریباند شده کریستین بناونته توسط کولین کوسمانس را زودتر از کوکالیک، مدافع حریف با تکل بلند پای چپ تبدیل به گل اول بازی کرد.

 گل اول کاوه رضایی برابر میشلن


در حالی که میشلن با یک بازیکن اخراجی از دقیقه ۷۱ کارش را ادامه می‌داد و بازی تا لحظات پایانی با پیروزی شارلوآ دنبال می‌شد، رضایی با شوت سرکش تماشایی از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا این مسابقه را با پیروزی ۲ بر صفر تمام کنند و با ۳۱ امتیاز و قرار گرفتن در رده دوم جدول ژوپیر لیگ بلژیک، نیم‌فصل را خاتمه دهند.

 گل دوم کاوه رضایی به میشلن

کاوه رضایی که بازیکن متولد اسلام‌آباد غرب کرمانشاه است بعد از به ثمر رساندن هر دو گل برابر میشلن خوشحالی انجام نداد و آنها را تقدیم به جان‌باختگان و حادثه دیدگان زلزله استان کرمانشاه کرد؛ این مهاجم ایرانی در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده بازی با انیس ساگلیک تعویض شد.


این مهاجم ملی‌پوش ایرانی با دو گلی که امشب مقابل میشلن زد، تعداد گل‌های خود را تا پایان دور رفت ژوپیر لیگ بلژیک به عدد ۶ رساند؛ ضمن اینکه او در این فصل ۳ پاس گل هم داده و روی دو گل تیمش هم تاثیر گذاشته است تا درخشش جالب توجهی در نخستین فصل حضورش در یک تیم اروپایی داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیم ۲ گل کاوه از بلژیک به کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..