تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن شاره به افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی از افزایش دما در مناطق ساحلی دریاری خزر خبر داد.

به گزارش شما نیوز ، احد وظیفه، مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی طی سه روز آینده درغالب مناطق کشور جو پایدار خواهد بود، اظهار کرد:در شهرهای صنعتی و پر جمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز و فردا دراستان گیلان و ارتفاعات اردبیل رشد ابر و بارش پراکنده دور از انتظار نیست، تصریح کرد: از اواخر فردا و طی روز یکشنبه نیز در استان‌های ساحلی دریای خزر دمای هوا 4 تا 8 درجه افزایش دما می‌یابد که در سواحل غربی خزر و اردبیل با وزش باد جنوبی همراه خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: از بعد ازظهر روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور ابرناکی، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در ادامه درباره وضعیت جوی مناطق زلزله زده نیز گفت: از بعدازظهر یکشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور در برخی مناطق غرب کشور رشد ابر، بارش باران ،گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. این سامانه روز دوشنبه تقویت و گستره آن غرب، شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز را نیز در بر می‌گیرد و روز سه شنبه نیز در نیمه غربی کشور بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می شود.

وی افزود: روزهای دوشنبه و سه شنبه در مناطق کوهستانی و سردسیر شمال غرب و غرب بارش برف نیز دور از انتظار نیست.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری و غبار محلی بتدریج غبار آلود با حداقل دمای7 و حداکثر دمای 17 درجه سانتیگراد و روز یکشنبه صاف و غبار آلود و در بعد ازظهر افزایش ابر با حداقل دمای 8 و حداکثر دمای 18 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..