تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کودک 10 ساله توانست قفل فیس آیدی آیفون مادرش را باز کند! + فیلم

کودک 10 ساله توانست قفل فیس آیدی آیفون مادرش را باز کند! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از زمانی که گوشی هوشمند آیفون X به بازار عرضه شد، بسیاری از کاربران تلاش بسیاری کردند تا بتوانند فناوری فیس آیدی یا تشخیص چهره آن را هک کنند.

اما این در حالی است که شرکت اپل به صورت رسمی اعلام کرد که فناوری فیس آیدی قابل هک نیست و زمانی که شما گوشی خود را با چهره خود قفل کرده باشید، احتمال بسیار پایین یک در میلیون وجود دارد که گوشی هوشمند شما با صورت فردی دیگر قفل گشایی شود.

به گفته اپل این احتمال فقط برای افراد دوقلو و یا خواهر برادرهای کوچکتر از 13 سال ممکن است رخ دهد. اما به تازگی یکی از کاربران شرکت اپل ویدئویی منتشر کرده است که در این ویدئو باگ فیس آیدی شرکت اپل را نشان می‌دهد.

گوشی آیفون X که در ادامه مشاهده می‌کنید متعلق به خانم داخل ویدئو است و با چهره وی قفل شده است؛ اما باگ فناوری فیس آیدی باعث شده است که این گوشی با چهره فرزند خردسال این خانم نیز قفل گشایی شود و فناوری پرسر و صدای اپل در این مورد نمی‌تواند تفاوت دو چهره را از هم تشخیص دهد.

در ادامه ویدئوی مورد بحث را مشاهده می‌کنید :

 

انتهای پیام/

قفل فیس آیدی اپل سرانجام توسط فرد دوم بازگشایی شد! + فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کودک 10 ساله توانست قفل فیس آیدی آیفون مادرش را باز کند! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..