تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارسلونا تایید کرد؛ غیبت پیکه مقابل لگانس

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که جرارد پیکه، مدافع باتجربه این باشگاه، به دلایل شخصی، در دیدار فردا مقابل لگانس غایب خواهد بود.

به گزارش شما نیوز ، پیکه در حالی فردا در دیدار خارج از خانه مقابل لگانس نمی تواند آبی و اناری ها را همراهی کند که خاویر ماسچرانو، دیگر مدافع میانی بارسا، به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ، برای یک ماه از میادین دور خواهد بود.

 

 

 

احتمالا ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، برای دیدار فردا از زوج ساموئل اومتیتی و توماس فرمالن در قلب خط دفاعی تیمش استفاده می کند اما ممکن است یکی از بازیکنان تیم دوم بارسا هم دراین دیدار به میدان برود.

 

الکس ویدال که برای مدتی طولانی از میادین دور بود، برای این دیدار آماده است. او چند روز قبل به تمرینات گروهی بارسا برگشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارسلونا تایید کرد؛ غیبت پیکه مقابل لگانس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..