تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم رونمایی از کامیون و رودستر الکتریکی تسلا

امروز تسلا یکی از به‌یادماندنی‌ترین رویداد‌های حوزه‌ی خودرو را برگزار کرد که تماشای آن خالی از لطف نیست.

مقالات مرتبط:

تسلا (Tesla) در چند سال گذشته به‌خوبی از خلأ موجود در صنعت خودروسازی سود برد و نامی برای خود دست و پا کرد. خودروهای این برند به لطف قوای محرکه‌ی قدرتمند الکتریکی و سیستم‌های کمکی هوشمند و پیشرفته‌ی خودران، طرفداران بسیاری در سرتاسر دنیا یافته‌اند. این موضوع به حدی رسیده است که خودروهای جدید این برند پیش‌فروش‌ بی‌سابقه‌ای در دنیای خودروسازی تجربه می‌کنند. لطف ایلان ماسک و تسلا جان تازه‌ای به صنعت بدون نوآوری خودرو بخشیده‌اند و اکنون شاهد حرارت زیاد کاربران در این حوزه از فناوری هستیم؛ حرارتی که پیش از این مشابهش را در دنیای گوشی‌های هوشمند به‌خوبی تجربه کرده‌ایم.

قدم‌های بزرگ تسلا در چند سال اخیر باعث شده است رویداد‌های پیش‌ روی این شرکت به نقاط عطف هرساله‌ی صنعت خودروسازی تبدیل شوند و با حضور خیل گسترده‌ای از کارشناسان و علاقه‌مندان صنعت خودروسازی، شاهد جذابیت بالای این رویداد‌ها باشیم. امروز و در رویدادی اختصاصی و پیش از نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس، ایلان ماسک از دو محصول جدید تسلا رونمایی کرد. کامیون و رودستر الکتریکی جدید تسلا قابلیت‌های فراوانی به همراه دارند تا مجددا این سبک از خودروسازی توسط این شرکت مطرح بازتعریف شود. 

رویداد امروز تسلا از حرارت بسیار زیادی برخوردار بود که در ادامه می‌توانید ویدیویی آن را تماشا کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم رونمایی از کامیون و رودستر الکتریکی تسلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..