تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی دربی خون رونالدو را به جوش می آورد

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم نیست رونالدو در چه وضعیتی قرار دارد و تا چه اندازه در گلزنی ناکام مانده است؛ همواره دربی مادرید انگیزه های فوق ستاره پرتغالی را صد چندان می کند.

وقتی دربی خون رونالدو را به جوش می آورد

 شنبه ساعت ۲۳.۱۵ در واندامتروپولیتانو، اتلتیکو مادرید میزبان رئال است. ۱۲ هفته از لالیگا گذشته و دو تیم هم امتیاز هستند و با ۸ امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونای صدرنشین، در رده های سوم و چهارم جای گرفته اند. دربی ای که تساوی در آن، به سود هیچکدام نخواهد بود و در این صورت احتمالا فاصله شان با بلوگرانا افزایش نیز خواهد یافت. به خصوص از دست دادن امتیاز از سوی رئال این تیم را وارد بحرانی کم سابقه در لالیگا خواهد کرد.

 در چنین شرایطی، چشم امید کهکشانی ها به یک نفر است؛ رونالدو. فوق ستاره ای که در دربی همواره درخشیده و با زدن ۲۱ گل در ۲۹ بازی، بهترین گلزن تاریخ این جدال سنگین است. او نوامبر گذشته با هت تریکش در ویسنته کالدرون موفق شد رکورد ۱۷ گل زده دی استفانو به اتلتیکو را بشکند و خود رکورددار گلزنی در در دربی ها شود.

وقتی دربی خون رونالدو را به جوش می آورد

اوضاع البته برای او در لالیگای امسال خوب پیش نمی رود. رونالدو فقط یک گل زده و تنها ۲ درصد از شوت هایش به گل تبدیل شده اند که از این حیث در رده ۷۱۰ پنج لیگ معتبر اروپا قرار می گیرد. آماری عجیب و غیرمعمول برای فوق ستاره پرتغالی و دارنده ۴ توپ طلا.

آمار رونالدو در دربی مادرید در ۸ ساله گذشته: ۲۹ بازی، ۲۱ گل(۱۰ گل در زمین اتلتیکو، ۱۸ گل با پای راست، ۳ گل با پای چپ و ۸ گل از روی نقطه پنالتی)، ۲ بار کسب قهرمانی اروپا برابر اتلتیکو، زدن یک گل به اتلتیکو در دو فینال لیگ قهرمانان، ۴۳ دریبل موفق، ۷۸۷ پاس، ۱۵۱ شوت، ۵ پاس گل، ۵۵ بار متوقف شدن با خطای بازیکنان اتلتیکو مادرید.

منبع: ورزش ۳

 انتهای پیام/

آمارگل های رونالدو در دربی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی دربی خون رونالدو را به جوش می آورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..