تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بوستون داینامیکس ویدیویی از پشتک زدن ربات انسان نمای اطلس منتشر کرد

پس از آنکه بوستون داینامیکس به زیر پرچم سافت‌بانک رفت، ویدیویی جدید از وضعیت پیشرفت ربات انسان نمای اطلس این کمپانی منتشر نشده بود؛ تا اینکه ساعاتی پیش بوستون داینامیکس ویدیویی جدید از این ربات منتشر کرد که به‌جرئت می‌توان آن را مسحورکننده و بسیار جالب توجه خواند. 

مقالات مرتبط:

بوستون داینامیکس هفته‌ی گذشته ویدیویی منتشر کرد که طی آن ربات جدید چهارپای این کمپانی با نام اسپات‌مینی معرفی شد. حال اطلس در ویدیوی جدید این کمپانی خودنمایی می‌کند. همانطور که می‌توانید در ویدیوی منتشر‌شده ببنید، ربات اطلس در ابتدا با استفاده از قابلیت پرش و توانایی بالا در حفظ تعادل که بسیار تحسین‌برانگیز است، موانعی را پشت سر می‌گذارد. اما آخرین حرکت اطلس است که بسیاری را انگشت به دهان می‌گذارد. هرچند پشتک زدن یک حرکت ورزشی ساده برای بسیاری از افراد است؛ اما انجام آن توسط یک ربات به واقع قابل تحسین است. افرادی که فعالیت‌هایی در زمینه‌ی رباتیک داشته باشند، می‌دانند که حفظ تعادل یک ربات دو پا امری بسیار دشوار است؛ حال متخصصان بوستون داینامیکس با عبور از این مشکلات، ربات خود را به انجام حرکاتی نظیر پشتک زدن نیز  واداشته‌اند.

نظر شما در این خصوص چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بوستون داینامیکس ویدیویی از پشتک زدن ربات انسان نمای اطلس منتشر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..