تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آپدیت جدید واتس‌اپ؛ ضبط ویس بدون نگه داشتن دکمه میکروفون + تصاویر

آپدیت جدید واتس‌اپ؛ ضبط ویس بدون نگه داشتن دکمه میکروفون + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از قابلیت های پیام رسان های اجتماعی مانند تلگرام و واتس‌اپ ، ضبط صدا یا همان voice است که از این طریق کاربر می‌تواند پیام خودش را به صورت صوتی و نه مکتوب به گوش مخاطب خود برساند.

پیش از این اینگونه بود که برای ارسال یک ویس کاربر می بایست دکمه ای به شکل میکروفون را نگه میداشت و پیام خود را ضبط می‌کرد. این کار در زمان هایی که کاربر قصد داشت یک ویس طولانی ضبط و ارسال کند بسیار خسته کننده بود.

مدتی پیش پیام رسان تلگرام قابلیتی به بخش ارسال ویس افزود که کاربر با کشیدن دکمه میکروفون به سمت بالا می‌توانست بدون نگه داشتن میکروفون ویس خود را ضبط کند.

گفتنی است؛ به تازگی و بر اساس اعلام رسمی واتس‌اپ قرار است این قابلیت به این پیام رسان نیز افزوده شود و کاربران واتس‌اپ از این پس می‌توانند ویس های خود را بدون نگه داشتن دکمه میکروفون ارسال نمایند.

در ادامه تصاویری از این قابلیت جدید واتس اپ که بزودی عرضه می‌شود را مشاهده می‌کنید :

آپدیت جدید واتس‌اپ؛ ضبط ویس بدون نگه داشتن دکمه میکروفون + تصویر

آپدیت جدید واتس‌اپ؛ ضبط ویس بدون نگه داشتن دکمه میکروفون + تصویر

آپدیت جدید واتس‌اپ؛ ضبط ویس بدون نگه داشتن دکمه میکروفون + تصویر

 

انتهای پیام/

ضبط ویس بدون نگه داشتن دکمه میکروفون در واتس‌اپ + تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آپدیت جدید واتس‌اپ؛ ضبط ویس بدون نگه داشتن دکمه میکروفون + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..