تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییرات اساسی در امتیازدهی رنکینگ فیفا

فیفا در بیانیه ای، از تغییرات اساسی در امتیازدهی در رنکینگ خود، پس از جام جهانی 2018 خبر داد.

به گزارش شما نیوز ، در حال حاضر، فیفا بر اساس رنکینگ خود تیم ها را برای جام جهانی در 4 سید قرار می‌دهد که در این رنکینگ، دیدارهای دوستانه ملی نیز موثر هستند. بدین ترتیب، تیم های ملی در دیدارهای نه چندان مهم از ستاره های خود استفاده می‌کنند تا با کسب پیروزی، رتبه خود در رنکینگ فیفا را بهبود ببخشند.

 

 

 

از سپتامبر 2018، رقابت‌های لیگ ملت‌ها در اروپا و آمریکا شمالی برگزار خواهد شد و این رقابت‌ها، در روزهای فیفا دی انجام می‌شوند؛ بدین ترتیب، تیم‌های این دو قاره فرصت کمی برای برگزاری دیدارهای دوستانه ملی خواهند داشت؛ همچنین این احتمال وجود دارد که دیگر قاره ها نیز شروع به برگزاری لیگ ملت‌ها کنند.

 

فیفا در بیانیه ای که امروز منتشر کرد، مدعی شد که قصد دارد تغییراتی اساسی در امتیازدهی به تیم‌ها در رنکینگ خود، پس از جام جهانی روسیه انجام دهد. در این بیانیه آمده:" فیفا قصد دارد تغییراتی اساسی در رنکینگ خود ایجاد کند و این تصمیمات در جهت بهبود سیستم امتیازدهی به تیم‌ها خواهد بود."

 

کنفدراسیون کونکاکاف مدعی شده که هر 41 تیمش در رقابت های لیگ ملت‌ها حضور خواهند داشت و احتمالا یوفا نیز از تمام تیم‌های عضو کنفدراسیون اروپا برای شرکت در رقابت های لیگ ملت‌های اروپا دعوت خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییرات اساسی در امتیازدهی رنکینگ فیفا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..