تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شگرد جدید سارقان برای سرقت موبایل+ فیلم

شیوه جدید سارقان برای سرقت موبایل+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،به نظر می رسد سارقان یک شیوه جدید برای سرقت گوشی های همراه مردم به کار گرفته اند. فیلمی که در ادامه مشاهده خواهید کرد نحوه عملکرد سارقان را در این مورد به وضوح نشان می دهد.

در این ویدیو مردی را می بینیم که با یک انبر باریک و بلند از شلوغی استفاده کرده و موبایل مردم را از جیب هایشان در می‌آورد و به سرعت در جیب خود پنهان می کند.

گویا با وجود افزایش خلاقیت ها در تدابیر امنیتی برای مقابله با سارقان، آنها نیز در این رقابت عقب نمی مانند و هر روز در حال طراحی یک نقشه جدید برای رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

انتهای پیام/

شیوه جدید سرقت موبایل توسط سارقان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شگرد جدید سارقان برای سرقت موبایل+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..