تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاهزادگانی که روی زمین خوابیده اند!+عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این عکس چهره هیچ یک از آنها مشخص نیست؛ آنها چهره خود را با پتو پوشیده و در سالن بزرگی بدون تخت خواب، خوابیده اند.

شاهزادگانی که روی زمین خوابیده اند!+عکس

دیلی میل در این گزارش به نقل از یک منبع آگاه نزدیک به خاندان سلطنتی عربستان می نویسد که ملک سلمان بن عبد العزیز قصد دارد هفته آینده به نفع محمد بن سلمان، پسر و ولی عهد خود از قدرت کناره گیری کند.

این منبع آگاه به روزنامه دیلی میل گفت که طرح کناره گیری ملک سلمان از قدرت، آخرین مرحله از فرآیند سپردن قدرت به محمد بن سلمان است؛ وی طی ماه گذشته تعداد زیادی از شاهزادگان و وزرای سابق در دولت عربستان را به بهانه مبارزه با فساد و در واقع برای سرکوب رقبا و مخالفان خود دستگیر کرده است.

منبع:العالم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاهزادگانی که روی زمین خوابیده اند!+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..