تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتصالی کابل گوشی آیفون، جان دختر نوجوان را گرفت + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دختر 14 ساله اهل منطقه "هوآن کیم" ویتنام بر اثر خوابیدن روی کابل گوشی آیفون خود و به علت برق گرفتگی جانش را از دست داد. پلیس محلی ویتنام روی تختخواب این دختر نوجوان، یک کابل سفید گوشی آیفون 6S را پیدا کرد.  پلیس می گوید قربانی هنگام خواب، طبق عادت همیشگی خود گوشی خود را به شارژر وصل کرده  و سپس به خواب رفته است. در  هنگام خواب وی ناگهان روی این کابل آیفون  لخت سقوط کرده و در اثر برق گرفتگی جانش را از دست داده است.

اتصالی کابل لخت  گوشی آیفون، جان دختر نوجوان را گرفت + تصاویر

پزشکان نیز پس از معاینه جسد، برق گرفتگی را عامل مرگ دختر نوجوان اعلام کرده اند. هنوز مشخص نیست آیا  شارژر این دختر، یک شارژر اصل آیفون بوده است؟ در یکی از تصاویر شارژر سوخته شده کوتاهتر از شارژرهای اصل آیفون که معمولا نیم متر (20 اینچ) است به نظر می رسد. همچنین زدن چسب کاغذی به قسمت سوخته شده  کابل آیفون نشان می دهد که قربانی از لخت بودن آن مطلع بوده اما همچنان به استفاده  از آن ادامه می داد.

اتصالی کابل لخت  گوشی آیفون، جان دختر نوجوان را گرفت + تصاویر

 انتهای پیام/

مرگ دختر نوجوان در اثر اتصالی کابل آیفون



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتصالی کابل گوشی آیفون، جان دختر نوجوان را گرفت + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..